18 Ekim 2011 Salı

Muhammed Hüseyin Şehriyar; Haydar Babaya Selam...محمد حسین شهریار

4 yorum:

nomen dedi ki...

Sizin vesilenizle yeniden dinleme fırsatı bulduk Şehriyar'ı; çok teşekkür ederim.

Bu da daha az bilinen şiirlerinden;


SAHRA VE SERAP VE...

Sahradan su umarken,
İksir sundular şaştım
Sanki fezanın en uç
Noktasına ulaştım...

Bir nur edince zuhur
Usul usul yanaştım
Edince beni pür-nur,
Nice perdeler aştım...

Ellerinize sağlık.

Gene de varmamıştım,
Yüreğime sataştım
Tekrar koyulup yola
Hep dolaştım,dolaştım...

Enis Diker dedi ki...

Estğ.:) Elimizde Muhammed Hüseyin Şehriyar'ın üç kaydı daha olacak. Tarihin arka odasında kayıt yapmıştık. Bu kayıtlarıda hazırlayıp paylaşalım zaman içinde inşallah:)

nomen dedi ki...

Bu bir çok kişiyi memnun eder; başta ben olmak üzere.

Şimdiden teşekkürler; bekleyeceğiz.

Enis Diker dedi ki...

Eyvallah efendim, en kısa zamanda yükleyelim:)